ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; ...~_~...
12/27/10 | 2:09 PM | 0 Like purple like me
slm.........

hari ini hari ahad......
bagi org yg kerja dorg rasa syok sgt sbb dpt rehat....
tp bg student mcm aku ni, ianya sangat memboringkn......
wa!!!!!!!
x tau mau wat pa kat uma ni........

kekasih hati p labuan....
huhu.....
aku kat cni boring gila....

huh.......(aku mengeluh.......)
cuti2 ni teramat membosankn.....
tp xpa......
kira2 seminggu lg mau blik uitm uda.....

hope sem ni aku wat yg terbaik....
harapan aku last sem dah termakbul.....
Alhamdulillah.....
aku tak repeat....
n tak sangka aku dpt 3 pointer.......
aku bangga.....

nampaknya aku dah melalut byk.....
naik aku chow dulu........
sbb aku skg dlm proses menulis novel.......
tgh carik info2 utk novel...
fuh.......
rupanya bkn senang mau wat novel.......
kena ada byk idea n kreatif dlm mengolah ayat........

until then........


Old post | New post