ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; boring...
12/29/10 | 2:36 PM | 0 Like purple like me
aktiviti harian manusia yg bernama siti zuraikah ab.karim...

1. tgk tv...
2. tido...zzz...
3. makan...(sbb aku yg msk hari2)
4. menghadap lappy...
5. membuli adik2...hahaha
6. baca novel n komik...(yg ntah brapa kali dibaca)
7. melalak sampai kena marah mak...hihihi

wa.......
aku bosan...wuwuwu.....

xpa...ketepikan dulu boring kerana aku mau cerita pasal wayang hindi yg aku tgk smlm kat channel 110...
ala channel temporary tu...
tajuknya 3 idiot...hahaha...wyg ni teramat best....ketawa sampai mengalir air mata sapa tgk ni...
aku dah tgk wyg ni tp x abis so smlm aku dpt tgk smpi abis...
dlm lucu ada gak terselit crite sedih dlm cite tu....

aku x dpt describe cite tu...coz i'm not a good person for explanation...
hahaha...anyway...aku enjoy crite tu...slm...


Old post | New post