ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; pertama kali...
12/25/10 | 2:15 PM | 0 Like purple like me
assalammualaikum........

aku pun tak tau napa aku wat blog ni....hihihi....
mungkin sebab mau luahkan perasaan yang tak dapat diluahkan dengan kata2....
atau mau bercerita mengenai apa2 topik....

apa2 pun.....nilah pertama kali aku wat blog.....
bercerita tentang pertama kali....
aku mau cerita tentang pengalaman aku yang pertama kali tengok wayang 3D....
hahaha....
mungkin kalau aku crita ni sama kwn2 mesti dorang gelakkan aku....
yelah....punyalah lama uda ada tu 3D baru hari khamis tu aku dapat tgk....
hahaha....

sebenarnya....aku tak teruja pun tgk....
memanglah syok nampak gambar tu timbul....
aku ingat syok sangat....
rupa2nya....biasa ja pun....
buang duit btl p tgk....
tapi boleh tahanlah efek gambar dia....

rasanya sampai sini dulu crita aku....
cas laptopku da nak nyawa2 ikan....
xda 'karan' kat uma skrg ni....
anyway.......chow cincau........slm....


| New post