ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; can u feel my ANGER...!??
2/22/11 | 1:11 PM | 0 Like purple like me
haih...geram+tension+panas...semua suda ada dalam badan ne...
hei! GERAM TAHAP GABAN suda aku ne...gaban pun nda geram mcm aku...
buang masa...buang tenaga...baik aku tido d bilik lagi bagus!
suda tau mau mengundi harini patutnya awal2 lagi suda la sedia alat2 mengundi...ini tidak...
basi...bangas...bekulat...jadi bangkai suda menunggu di ft...

haih...ni la kalo uda time pilihan raya ni...macam2 ja yg jadi...
argh!!!!!!!! aku marah ni!!!!!!!!!
bila aku marah mulala aku melalut yg bukan2 ne...
mulutku pun bising ja memanjang...hah! amik ko!
makan ni pic!!!

time pilihan raya semua pun letak poster ngan janji2 manis... 


tengok...gempak???

rapat umum...blm rmi g time ni...

ni la kejadian time mengundi...sesak+panas!!!

tgk...dahla panas...sempat g posing...

 
ni muka stress menunggu...tp tetap posing cute...hahaha^^
hei...suda2...malas aku mau bising2 g...nasib baik dah abis undi...kalo nda...aku kasi rosak tu undi(macam dapat)...
skrg aku suda sampai di bilik...jgn ada sapa2 ganggu aku...aku mau tido...banyak g keja aku menanti...
kain aku macam bukit uda dlm baldi tu...berebut2 mau minta cuci...until then...Zzzzz........


Old post | New post
time pilihan raya semua pun letak poster ngan janji2 manis... 


tengok...gempak???

rapat umum...blm rmi g time ni...

ni la kejadian time mengundi...sesak+panas!!!

tgk...dahla panas...sempat g posing...

 
ni muka stress menunggu...tp tetap posing cute...hahaha^^
hei...suda2...malas aku mau bising2 g...nasib baik dah abis undi...kalo nda...aku kasi rosak tu undi(macam dapat)...
skrg aku suda sampai di bilik...jgn ada sapa2 ganggu aku...aku mau tido...banyak g keja aku menanti...
kain aku macam bukit uda dlm baldi tu...berebut2 mau minta cuci...until then...Zzzzz........


Older post | New post