ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; mpp???
2/19/11 | 1:18 AM | 0 Like purple like me
jong jong inai...mak ipung raja wali....(jong itu adalah jaejoong...kihkihkih)
hahaha...assalammualaikum...
mau mengupdate blog dulu...
dr tadi g aku mau update sebenarnya tapi tengah aku syok meroyan depan laptop ku ni, tetiba mati pula karan a.k.a elektrik itu...dan dengan sepantas kilat kaki aku menuju ke arah pintu...(kalah usain bolt oleh ku hahaha)...
dan x smpi seminit karan tu mati, jari-jemari yg cntk ni (perasaan jap) mendail no. c sharifah...cian ko ye sha...hihihi...apa boleh buat...kawan ko ni penakut tahap dewa dewi...

lepas tu bercerita la kami yg lebih kepada mengumpat ^^
hah...pastu serang bilik mas...
tetiba muncul pula makhluk yang bernama renie rezeman kat situ...
pastu sesi anyam ketupat pun bersambung kembali...
memandangkan aku boring kat bilik, aku ngan renie ni melihatlah blog yang diberi nama Aizul Marcello...
jgn main2...pemenang blog malaysia tuh...(tepuk ckit...)...
memang mantap gila blognya...
hampir2 sawan aku ngan renie membacanya...hahaha100x
tapi apa bha yang aku merepek cam kerepek sekarang ni???
pengaruh blog Aizul kali ni...(tuduh org g...)

ekceli( culik ayat dari blog aizul...ngee...) aku mau cerita sal MPP...
memandangkan skrg ni musim MPP, maka terkeluarla segala macam propaganda untuk tarik perhatian rakyat jelata UiTM...dan malam ni banyakla poster2 calon terlekat di papan notis...
bukan ja lekat kat papan notis...siap gantung2 kat tiang2 g...kalau boleh satu U dorang mau lekat tu poster...
pagi esok dapatla kita tengok poster2 yang tergantung mengalahkan poster2 pilihan raya tu...

haih...syok ke jadi MPP???
aku tak paham apasal orang beria2 mau jadi MPP...
memanglah untuk membantu pelajar tapi kalau setakat mau jadi popular tarik perhatian orang baik takyah...
anyway ini pandangan aku...aku peduli apa ngan semua ni...kalau boleh aku tak mau pun undi sapa2...
lagi bagus...hahaha...bukan ada perkembangan apa pun...tetap gak U ni begini...takda yang berubah pun...
wah...aku buat kerepek lagi...hahhaahaha....memandangkan uda lewat malam baikla aku tido...rumet aku pun dah jauh melayari bahtera mimpi...aku pun mau tidur la...sok p kelas g...haih...malar gak kelas...bagi la rehat sikit...tapi as a student terpaksala berkorban apa saja harta ataupun nyawa...

until then...gud nite...wasalam...


Old post | New post