ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; arigato~~kamsamhamnida~~terima kasih~~xiexie~~thank you~~
3/14/11 | 12:33 AM | 1 Like purple like me
so i thank u...thank u...thank u...
and i love u...love u...love u...(ok uda2 ngan lagumu tu...)
why i sing this song cause i want to give a lots of thankfulness too someone...
ceh...main ompotih pla minah ne...kekeke
anyway...assalam...
jam lappyku menunjukkn jam12.20 n aku still menghadap lappy...

bkn on9 pn tapi tgk something that I've been waiting for from *my only luv*
apa g kalo bukan WGM!!! yay!
finally aku dapat tgk sambungan for ADAM COUPLE...!!!
tapi tetap gak x abis...wuwuwu...
anyway aku happy sesangat sebab dapat tgk...
dah abis tgk pn...hopefully *my only luv* can download more...

then another happiness is i got FERRERO ROCHER from *my only luv*
aritu dia p labuan then he ask me what do you want...
since aku boring ngan cadbury + kat sini pn ble dapat so i tell him to get me that kind of chocolate...
and aku dapat gak harini...
sebagai balasan aku kasi dia strawberry from my trip...
unfortunately some of the buah buruk...wuwuwu...
tapi xpa...dia mkn sejibi pn cukuplah...bkn sedap pn...cognitive dissonance ja beli benda alah tu...

that's all la i want to tell...
no idea uda mau crita...
lain hari ja ok...annyeong...


Old post | New post