ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; THE NEW ME...
3/27/11 | 10:35 PM | 1 Like purple like me
dimulakn dgn BISMILLAH...
disudahi dgn ALHAMDULILLAH...
begitula sehari dlm hidup kita...mudah2an...dirahmati ALLAH...
ngehehehe...nyanyi jap...
ok...ok...assalam semua makhluk2 ALLAH yg tersayang...
sepurnama mlm kita tidak bertemu...
hamba rindu...(ops...ops...cukup2...^^)

serius ne...aku rindu gila menatap blog aku ne...
baca org pny blog especially blog kwnku ne...
mas cmp a.k.a banana girl(sbb dia kipas-susah-mati pisang ne...^^)
haih...bukan ini bha aku mau crita sbnrnya...
dengan ini saya memaklumkn bahawasanya...jeng2...
aku balik uma!!!!wohooo........
full version of happiness ne.....*_*
sbb uda sebulan aku x balik uma...
so i'm so........happy......!!!!!!!
dapat tgk tv...msk2...yeah!!!!!!!totally happy....!!!
ini cerita jumaat n sabtu ok...

cerita harini plak yakni pada 27/03/11....
aku p tamu ngan Grah(my second sister)...
mcm besa beli sayur ngn ikan...
serasanya mcm uda lama x p tamu ne...
pastu aku rasa Putatan tu uda mcm bukan Putatan yg dulu...
why??? sbb sangat2...membangun...byk kedai baru ne....
nnt la bila ada masa aku p explore....hehehe
pastu lagi mengejutkan bila Eju(my elder sister) ckp ada air terjun berirama kat Tanjung Aru...
hah!? aku sorg ja yg xtau dlm uma tu....huhuhu T_T
pastu dua2 kakak ku ni hantar aku pulang asrama...
wa...aku mau di uma g...huhuhu...
masa isi minyak kat Petronas....aku tekejut g...
ada uda keretapi!!! bila dorg operasi balik???
aku xtau ne...design baru g tu train...
fuyoo.....! kalau p Tenom ble la wat trip ne p sana....
uda lama aku teringin mau p sana...
ok end of my balik uma story....

yg aku pelik pesal entryku lain ngan crita tu...?
korg x pelik??? (x perlu mau pelik pn...ko tu yg pelik...hahaha)
why the new me???
sebab aku rasa stress sgt markah test ngan quiz financeku truk betul...!
bkn g teruk...memang gagal berabisla...
ni la kalo asyik ngan korea...korea...korea...
hah! mknla korea tu...tu la yg masuk exam nnt...
argh!!!! tidak!!!!!!aku xmau repeat g!!!!
shiro!!!!!!
jadi aku berazam balik ja aku dr uma mggu ne aku mau jadi the new SITI ZURAIKAH...
xda g ZURAIKAH yg suka main2 n hadap laptop lama2...
aku xkn sesekali mengalah!!!
tidak!!! akan aku buktikan aku boleh!!!
so inilah last aku tgk drama korea...
cuti2 ja aku tgk...ZURAIKAH BOLEH!!!!!!

that's all for now...aku mau habiskn tgk dream high sebelum bln April...hwaiting!!!

p/s: sabtu tu aku berpeluang imbas kembali zaman2 knk rebina ngan tgk Sailormoon!!!hahaha
lucu pla bila tgk balik...aku paling ingat ayat ne..."dgn kuasa bulan akn menghukummu!!!" hahaha
annyeong~~~

nilah sailormoon n the gang...  




Old post | New post
nilah sailormoon n the gang...  




Older post | New post