ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; once again...shiro!!!!!!
3/24/11 | 8:31 PM | 0 Like purple like me
woah...uda lama x update blog ne...
sblm tu assalam dulu ye...hehhehe...
seperti yg para pembaca blog yg dikasihi lihat...(ceh! mcmla byk follower...hahaha)
aku uda change background blogku dan gak lagu...
hope u like it....hahaha...
well...tema blogku ni warna purple because i like purple very much!!!( x tanya pown...)
hmm...berfikir lu mau cerita apa ne...
hah! hari ni ada meeting DBS so dtgla aku ke sana...
it's so awkward sebab majoriti AJKnya G1...huhuhu
aku x besa ngan dorg....
tmbh pla jerawatku tetibe wat hal mau pecah time tu gak...WTH?!! #@!@$%$@***!@$
bikin panas tul....!
tepaksa la teruskn gak...
tambah hangin g tetiba plak aku kena tukar jadi timbalan setiausaha...haih!
cukupla jadi AJK part4...perlukah...huh...ngan keterpaksaannya aku terima...

udanya meeting tu sangat2 lmbt tahap gaban...
lepas meeting ada plak presentation...
malang g bila laptopku meragam...banyak kali hang x bertempat...
teruk betul aku present...wah!!!!!
tapi yg penting i'll be back tomorrow!!!! yehaaaa...!!!
pedulila karkol tu sana...who care...
aku mau gak pulang...rindu tul aku ma org uma walaupn maybe dorg x rindu...wahahaha....

anyway...that's all...annyeong...
24/03/11


Old post | New post