ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; PERANG YG X ABIS2...
3/31/11 | 1:30 AM | 0 Like purple like me
sebelum aku mencarut + maki kat sini baik aku bagi slm dulu...
assalammuailaikum ye...hehehe...
hah...mau tau napa entry ku pasal perang kali ni...
ni bkn sembarangan perang ni...
ni lagi hebat dari perang dunia zaman dulu-dulu tu...
perang yg xkn selesai tanpa ada persefahaman, toleransi n perpaduan...

why? napa perlu perang?
bukan dapat apa2 pn perang ni...x gak dpt duit...
perang yg aku maksudkn ni perang antara group...
memandangkn skrg ni ada 3 group...so our koordinator program ckp tepaksa kurangkn p 2 group...
maka disinila kami x serasi, sehati n sejiwa...>.<
masing2 pn mau mempertahankn group masing2...
of coz la aku sayang group n kwn2 aku...
n kwn2 aku berusaha mempertahankn group kmi ni...
mentang2la group kami paling sikit tahap gaban, dorg buli kami berabis ni...
dorg ckp kami patut bubar...what the heck?!
at last kami terpisah dua n dorg ble plak satu group semua...KURANG AJAR! TIPU!


pastu menelepon la mereka kpd sir Kam yg mana membuatkn dia mengencang...eh???
dan membuat undian balik...
keputusan undian sgt memberansangkn dimana kami semua satu group!!!
yay!!! it's a good things...
tapi jgn telampau gembira sbb mana tau tetiba ada g yg x puas hati tahap dewa dewi...
yg aku x phm skrg ne...apa bha mslh group yg sekor tu ngan kami ne???
apa bha yg dorg x puas hati ngan kami ni???
kami x kacau pun dorg...kami ok ja...dorg tu tetiba...
udala merampas classmate lelaki kami...buat mcm classmate dorg...BABO BETUL!!!

haih...sampai bila la mcm ni...x phm aku...
kami ok ja ngan dorg tp dorg plak yg x...begaya betul...kamu pikir kamu perfect!?
pastu pakai FB update status mengutuk group kami...SIAL BETUL OW...
siap komen status org pn kutuk2 kami pehal?? jeles ka ngan keteguhan group kami...@_@
ah...sudahlah...makin aku merepek makin aku panas sendiri...
baik aku tido...that's all...ZZZZZZ

p/s: to miss banana...minta maaf ye...you know me...kadang2 mulut ni main suka ati ayam ja becakap...anyway...i'm very...very...verify...eh silap...very sorry ok...n kpd para pembaca sekalian alam...minta maaf kalau ada ayat maki makian ku itu...hehehe...aku jarang bha mau maki hamun ni tapi bila uda marah semua pn ble kluar dari mulut aku ne...well who care what u think of me...suda blog ku I am the way I am...jadi apa yg aku luahkn kat sini ikut aku la gak...kamu x suka itu kamu punya pasal la...hahaha...chao


Old post | New post