ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; tiada entry...
4/2/11 | 11:08 PM | 0 Like purple like me
hello...hello...assalammuaikum cikgu...
hahaha...rindu zaman knk ribena dulu...bagi slm kat cikgu...
skg kat U x men la kasi slm2 ne...main redah ja masuk klas...kihkihkih...
anyway...harini hari sabtu...
happy birthday to sapa2 yg sambut birthday dorang harini...

so...mau crite apa ek?
today ak ngan kengkwn p 1B merakam filem kami...
wahahaha...kununla...maka2 projek mandarin...
punya main rmi manusia2 sekalian alam p 1B harini...
well of coz la rmi...ada sale plak kn...wahahaha...

dorang bz ngan sale n kmi bz ngan projek kami...
ada aku kisah sale tu...ceh...still gak mahal tahap gaban harganya...
d shortkn story...pas abis wat video kmi pn mknla...
pas mkn apa g...jln2 la menyesatkn diri dlm 1B tu....hahaha

memandangkn aku kat 1B uda skg...
teringat plak ngan hari lahir insan yg amat aku sayang...dunia akhirat...
ehem...bkn bf tau...tapi my mama yg sgt2 disayang...
x lama g birthday dia so aku mau kasi hadiah tp xtau mau kasi apa....
pikir punya pikir at last aku beli ja tudung...
hope she like it...
hanya itu ja mampu aku kasi memandangkan aku x dpt blik time tu nnt...
sbnrnya x perlu kasi hadiah mahal2...cukupla ngan doa n akhlak baik kita kat ibu kn?
itu gak la yg aku wat tiap kali birthday orang tua aku...
aku x mampu kasi dorang apa2 melainkan doa n ingatan tulus ikhlas aku kat dorang...
n aku akan pastikan aku berjaya dlm hidup n bahagiakan dorang...amin...

ok...ok...jgn sedih2...meh kita happy2...
coz aku akhirnya dah abis tgk drama DREAM HIGH!!!
yay!!!
sangat2 syok drama ni...wat aku semangat hadapi cabaran dlm hidup...chewah!
bkn tu ja...pelakon2 dia pn semuanya best2...hihihi
skg mau download ost dia g...hihihi...
korang pn tgk la ni drama...besh tau...
itu ja la aku kongsikan dulu...
korang layan la gmbr ne...
x suka x pa...aku x kisah pn,...hahaha

ni la Dream High...teruja x tgk poster ne?

taiko2 dlm Dream High

one of the scene that i like...^^

chibi jason n pil suk ...

tgk...kucing pn mau capai dream high tau...*_*


Old post | New post
ni la Dream High...teruja x tgk poster ne?

taiko2 dlm Dream High

one of the scene that i like...^^

chibi jason n pil suk ...

tgk...kucing pn mau capai dream high tau...*_*


Older post | New post