ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; tik...tok...tik...tok...masa itu emas!!! kejar sampai dapat!!!
4/5/11 | 2:42 PM | 0 Like purple like me
ehem...ehem...testing 1,2,3...
ok clear...hahaha...
assalammualaikum...
ble aku jd sot arini...? (memang hari2 ko sot wahahaha...)
ok...ok...hari ini hari selasa...
as usual it's mine...eyo...eyo...nyahahaha....
abaikan ayat di atas tu ok...
as usual hari ni kelas aku ada satu ja which mean LAW 251...
aku memang happy tahap dewa dewi ne bila masuk kelas ni sbb lecturer yg sporting...ngee...
ko kluar p beli mamam n dtg lmbt pn x kisah...dia ok ja geng...

apa yg pasti bukan ini yg aku mau cerita...haih...ngarut ja aku ni...
nampak entry aku tu? of coz la nmpk...
kamu tau ka masa itu emas??? (tau cikgu...)
suda tau pegi la bljr...wat pa hadap laptop ne...

aku sebenarnya dlm proses wa ne mau menghalang diri aku dari buka laptop ne...
tapi asal ja blik dr kelas benda first yg aku wat mesti buka laptop...
x sah kalau x buka...mcm something wrong ja aku rasa kalau x buka...
why are you being like this???
otthoke???
FINAL EXAM x lama g...
subjek killer tahap gaban g tu semua...(>o<)

omma...help me....wuwuwu...
memandangkan aku suda sebut pasal final exam ne...
meh aku kasi tgk jadual exam aku...

20/04/11 - principal in public relation
24/04/11 - business law
               - information technology in business
27/04/11 - fundamental of finance

hah amacam??? killer x...tp x la killer sampai masuk hospital hahaha
dan orang yg baca blog ku ne pn x gak tau sal subjek aku ne...
lainla dorang tu amik business study cam aku...hahaha
anyway....
asalkan ada usaha + doa + semangat + kerajinan pasti dapat punya...
dan aku akan usaha utk lulus...!!!
no more sangkut2 kat celah2 pokok kayu @ lorong yg sempit....wahahaha...
bak kata ex laoshi aku...
"STUDY LIKE HELL, RESULT LIKE HEAVEN"
jgn main2...aku pegang ayat dia ne tau....cayalah!
so kpd teman2 seperjuangan aku...gud luck k!
bljr la kamu berabis...(sama2 kita bljr ar! ^^)
x dpt dekan 3 pointer pn jadilah...amin...

sebelum aku berambus...meh aku rekomen lagu best...
kalau rasa x best x pyh dengar wahahhaa...
1. sedetik lebih - anuar zain...(best gila lagu ne...seriously...)
2. dream high ost - sapa dah tgk tau la tu...
(kpd yg down loading masa bljr dgr la lagu ne...kasi semangat ne lagu)...
sekinchan...eh...sekian...annyeong...chow cincau...

bilala aku mau jd mcm bdk ne...(?_?)








Old post | New post
bilala aku mau jd mcm bdk ne...(?_?)








Older post | New post