ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; hello...
6/12/11 | 9:43 PM | 0 Like purple like me
wohoo...! assalammualaikum...!
wah...it's been a long time since my last update...
really2 miz blogging...wahahaha...apa kes main english ni?
hahaha...ok la tanpa buang masa meh aku cite story aku...

x byk aku mau gitau...
just wanna say...i'm done with final exam for semester 4!!!
(okay ni cite lama...)
yeah! really it's hard to not touch my beloved lappy for exam...
dan sangat2 tough sem4 ni coz subjek aku byk membaca n memerlukan ingatan yg kuat...
anyway aku dah survive this tough sem...
pointer pn cukup2 mkn...hahaha

then kembali ke hostel...
being rumet tu nadia...woah...first time ni classmate jadik rumet...
besanya rumetku bukan dikalangan classmateku...
n yg malangnya bilikku ini x sampai plak line wireless uitm...omg...!
but now i have berukband...(hah???beruk ada band?!...)
hahaha...no its broadband okay...

ok...ok...aku kehabisan idea...huahuahua...
nnt la bila uda ada baru aku update k...kihkihkih
chao lu...wslm...


Old post | New post