ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; kata2 mu itu satu doa...
7/13/11 | 5:19 PM | 0 Like purple like me
hah??? yeke...???
oh tidak...
jgn ckp yg bkn2 sbb itu satu doa tau...
wuwuwu...
well...apa yg aku merepek ni...
argh!!! aku tension...!!!
for the first time dlm hidup aku kat UiTM Sabah ni
lecturer kluar klas dgn angernya...
oh...why life is though???

teringat plak kenangan menyayat hati masa zaman muda mudi dulu...~teet~
masa tu aku form5...
klas reka cipta...
subjek paling susah...~tipu je~ ^^
hmm...aritu cikgu M (nama samaran ye...) mau tgk hasil keja kitaorg...
tgh syok2 dia periksa...adala dua tiga org pljr ni x wat g...
rasanya dia geram kot sama pljr tu...
tu hari paling scary bagi aku bila tu cikgu mengamuk sakan kat klas...
*O* klas sblah pn dgr ni...
woah....btl2 dia mrh...
kitaorg masa tu tkt sgt smpi ada kwn aku yg nangis...huhuhu...

then another case is also make me bad...
klas add math...
cikgu ni marah sgt sbb kitaorg x wat keja yg dia kasi...
dia x ngamuk tp dia ckp baik2...
nada suaranya pn pelan je tp kitaorg tau dia mrh n kecewa sgt ngan kitaorg...huhu
minta maaf ye...
pastu dia kluar tanpa ckp apa2 pn...
kitaorg tmbh rasa bersalah...huhuhu...

and now...it happen again...
lecturer ni ngamuk sbb kitaorg x participate ngan apa yg dia suru...
camna mau participate kalo dia mrh2...
org pn tkt p dpn tulis jwpn...
kalo slh dia mrh...kalo x wat pn dia mrh....
apa yg kitaorg wat ada je x kena di mata dia...
why???
everytime masuk klas dia kitaorg mesti rasa tkt...
bila dia mrh aku x brani pandang dia...huhuhu
dia so....scary....
tolongla jgn mrh g....huhuhu...
tp kalo dia mrh aku ble trima sbnrnya...
tp jgn ar smpi ckp dia kasi fail....
"i don't care if you fail this subject..." ---------> ayat ni aku x leh trima...
menusuk btul ke tangkai jantung aku....-_-
balik2 dia kasi patah smgt kitaorg...wuwuwu...
lagi dia wat camtu, lagi ar org tkt....bkn kasi naik smgt tu...

*sigh*





*sigh*






*sigh* again....




now i'm in the middle of studying for tomorrow  test...
wish me luck...-_-
don't know what gonna happen tomorrow....
just pray everything is alright...

till then...wslm....


Old post | New post