ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; selamat tinggal semuanya...
10/14/11 | 1:42 PM | 3 Like purple like me
chewah entry mcm mau pegi jauh ja...
seblm aku melebarkan sayap ayat2 blog ku ni biarla aku kasi slm dulu...
assalam semua...
kenapaka entry blogku begitu...?
he...sbb xtau mau letak apa jd ngarutla entry ntah apa2...
cian akukn sbb jarang dpt update blog...
well...kesibukan masa + kemalasan jemari menaip + kering idea membuatkan aku jarang update...
so skg ja ada masa meh aku kasi korang baca smpi tetido hahaha...(tawa kejam)
biarla aku cita ikt tajuk k supaya x pening kpala...

exam 
napa ngan exam?
hohoho...aku telah mengharu-birukn exam aku...weeehoooo!
buat pertama kalinya aku x yakin ngan kemampuan aku jwb exam ok...
tp aku berharap sgt x repeat...please my all lovely lecturer don't make me repeat...
satu sem ja g aku kat UITM...kasihanila aku...(ngn muka kesian mcm mau minta tampar)
kalo d kasi C+ pn xpa...aku bersyukur sgt2....asalkn x repeat...
p/s: next year is my last year as a diploma student! yahooo! hopefully i'm pass it with rainbow along the way...(erk rainbow along the way tu aku cipta sndr je sama je maksud ngn flying colors hehehe)

SKP
ok part ni best sgt2 sbb it's all about the money...money...n money!
SKP a.k.a skim khidmat pelajar ni kasi peluang kat pelajar yg tgh cuti utk keja kat UITM...
shortcut citer aku dpt benda ni...yeah! duit mariiiiiiiiii!!!
so skg aku dlm opis la ni....menyalahgunakn internet utk beblog...hahaha gurau ja...
masa rehat ja aku on9 tau...
n tmpt aku keja ni kat bahagian penyelidikan & jaringan industri...(x tau pn apa fungsi dia hahaha)
anyway aku hepi keja cni sbb pekerja2 dia suma baik n peramah...
wlupn tmpt ni jauh yg teramat tp xpa...demi duit aku sanggup...hahaha

hmm rasanya itu ja aku mau citer...
nnt aku mau update pasal kazenku...
mau tau pasal dia kena stay tuneeee...hehehe
ok chow dulu...wslm...


Old post | New post