ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; cantikka aku...
11/3/11 | 4:42 PM | 1 Like purple like me
....punya blog???
hahaha...mesti korang ingat aku syok sendirikan?kan?kan?
eleh x pyh tipu la hahaha
ekceli aku dah bosan tgk blog ku ni...bila aku tgk blog org len cecantik blaka, aku rasa jeles yg teramat plak...
hahaha but ada gak blog yg buat mata aku semak menengok...jan mrh ye...aku jujur ja gtau...hihihi
sapa trase tu memaaf le bebyk...ampun no offend ya...
anyway...setelah mengkaji dgn tekun dan teliti...chewah mcm saintis gitu...! ahakz!
aku pn tukar hampir semua isi2 blog ku...adala yg aku kekalkan sbb rasa bersesuaian ngan blog ku teheheee...
korang komenla kalo x cantik ok?
aku trima kritikan untuk membina yg lbh baik...hahaha ayat agak skema so abaikan k...

till then, assalam...

p/s: agak busy yg teramat hari ni...but dpt ganjaran yg lumayan hehe...menjaga bdk degree test td mengingatkan aku masa aku ambik test plak...hahaha...gitu kali rupa aku menjawab ya, muka tension + blur yg teramat...hahaha


Old post | New post