ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; ada apa ngan 2012?
1/5/12 | 8:34 PM | 0 Like purple like me
adoi...tahun gak tu...xda yg berubah...nombor kat blkg tu ja yg berubah...
hihihi...joking...
hmm...dah 5 ari since masuk new year br aku rajin wat pasal entry ni...hohoho
yg pasti bila dah masuk new year ni...paling x pn mesti azam br yg mau di buat...ya x?
mcm2 la azam yg dibuat...siap ada list g...like me...wahaha...
bagi aku tahun ni aku mau hidup ngan lebih gembira...mau cari keja bila suda graduate nnt...ngee~~
ekceli mau gak sambung study mcm kwn2 yg len...
tp aku dah nekad mau keja so keja la...hehe
n byk g la azam aku...

anyway...imbas kembali tahun 2011 byk gak sweet & sour story yg aku dpt...as a student la...kihkihkih
paling aku x ble lupa time aku sakit...rasanya time puasa aritu...huhu
dpt sakit paling teruk disebabkn aku slh mkn ubat...
p hospital byk kali even dlm sehari mau 2 kali p sana...
kena suntik byk kali...huhu
nama penyakit yg aku dpt pn ble tahan uniknya...
hmm...steven johnson kalo x silap...something like that la...
paling seram bila doktor tu ckp kalo mkn ubat tu lagi ble bawa maut! -__-
janji aku x mkn g...huhu

then dekat hujung2 bulan november aku broken heart...wuwuwu... :(
x mau la citer pnjg2...kang ada gak banjir dorm aku...

dekat2 countdown 2012 plak sandi betul!
dgn jayanya aku ikut kursus kawin on 31/12/11 & 1/1/12! hahaha
ni sume my sis punya keja...
org hujung tahun behuha huha celebrate new year tp aku duduk dlm bilik dgr ceramah...
blik uma tido awal...hahaha

but most of all...aku bersyukur sgt2 sbb masih dpt bernafas di atas muka bumi Allah ni jlnkn tugas sebagai hamba-Nya...itu lebih penting...
till then...smile always n assalam... @_@

p/s: mau ganti posa g...! adoi...lbih 20 ari aku kasi tggl aritu gara2 sakit...xpa...ni suma ujian...sabar la... ~_~


Old post | New post