ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; mana kad bank aku???
2/15/12 | 7:34 PM | 1 Like purple like me
kejadian pagi td masih g terbayang2 d kotak memori aku...wuhuhu
semangat waja kunu mau p ambik duit skali kad bank xda dlm dompet...wha...???
panik kejap d situ...
berdoa smoga ada kat bilik...
n lucky me I found my bank card again in my pocket cardigan...haha
ni la kalo short term memory lost...(-__-)

ok forget about it...
skg mau cite pasal result test aku on subjek business transport
urghh...it's low ok n kena ambik re-test balik!
tp ekceli x wajib pn re-test tu...
disebabkn aku ni x puas hati on my mark aku mau gak ambik balik...
biarla byk halangan yg aku hadapi aku akan hadapi ngan senyuman n tabah...^^

then esok ngan lusa got test g...
wa...! bila la aku dpt relaks ni...(maka sempat plak update blog...teet~~)

k la post arini agak merapu ckit sbb sebu suda kepala ngan mcm2 isi...hoho

till then...smile n assalammualaikum...^^

moral of the story: jgn mudah melatah @ panik bila something wrong happen kat kita...just chill n sabar ok...


Old post | New post