ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; update for yesterday ^__^
2/6/12 | 8:33 AM | 0 Like purple like me
ekceli mau post sal maulidur Rasul ni semalam tp atas sebab lembabnya c siput burukband ni tepaksa la tangguh dulu...
bila dah malas gini biarla aku kasi tgk pic ja...^^







best part kemarin bila ada ceramah dr penceramah undangan...x ingat la namanya...anyway enjoy ja dgr ceramah dia...n byk info aku dpt...
cth: jgn tido pas subuh, bgn sblom subuh tu sgt2 bgs, bykkn zikir n so on...
lagi best bila course aku dpt naib johan dlm pertandingan sepanduk...hihi
congratz...congratz...

pas ja ceramah tu...aku n 2 org kwn aku p 1B...memborong stok mknn gitu hehe...students life bha...kena la jimat...
masa tengah shopping tu kitaorg pki la troli...but yg kmi pelik apasal suma tgk kmi sambil sengih2...???
rupanya troli kmi ada sign 'GRO' kat depan tu...haish...! malu siot...!
apakah motif disebalik simbol itu...???
suma x dpt rungkaikan persoalan tu...

what is it stand for???
hmm...takpa la...biarla rahsia...chewah! hahaha
rasanya itu ja la...

till then...smile n assalammualaikum...^__^


Old post | New post
what is it stand for???
hmm...takpa la...biarla rahsia...chewah! hahaha
rasanya itu ja la...

till then...smile n assalammualaikum...^__^


Older post | New post