ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; special update for family n friends...
3/9/12 | 8:19 PM | 0 Like purple like me
first...
ni bukan digi ok...haha
update kali ni lebih kpd cetusan rasa hati aku..
em..agak emo ckit la...maybe...

memandangkn x lama g final exam so mesti ramai kn yg mau minta maaf kat parents especially..
kwn2...lecturer...n sapa2 ja la...nak minta berkat exam katakn..
even bila aku buka fb ngn twitter pn ada yg post ucapan minta maaf..

so post aku kali ni lebih kpd ucapan minta maaf..
first...aku mau minta maaf kat family...
n thanks for support me always..

next for my dear friends..
x kira la kwn2 masa skola n yg skg kat UiTM ni...
yg pntg kwn2 aku la...means semua la tu..(^^)
maaf utk kwn ni mgkn byk ckit for my classmate kat UiTM ni..
yala..3 year we spend our day together..mesti ada rasa marah or x puas ati yg tersimpan dlm dada kn..
so aku mau minta maaf sangat2 la kalo aku ada buat salah sama korang..
maybe time tu aku x sedar apa yg aku wat or ucapkn smpi korang terasa or marah..
sesungguhnya aku x la sempurna mana..(~_~)
maaf ya kwn2..

erm..ekceli aku x pndi bha berkata2 ni..
tp apapun..good luck utk final exam!
lets get highest GPA n CGPA for this semester!

till then...smile n assalammualaikum..(^^)


Old post | New post