ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; long time no see!!!
4/30/12 | 1:21 PM | 0 Like purple like me
hye everyone!
ceit! mcm aku ada byk pembaca..wahaha..
agak lama x update ye..
well..bb ku da mati x bebyr..teet~~
skg ni pn pki bb hasil perkongsian 2 jiwa antara aku ngan my sis..cewah!

neway..dgn ini saya mengumumkan bahawasanya saya telah tamat diploma..
ulang skali g..tamat diploma..
wehoooooooooo!!! yahoo..google..mozilla..! gorila! drakula!
n Alhamdulillah resultku memuaskan! x penah telintas pn kat kapla hotakku ni yg aku ble dpt result sebegitu rupa..hehe
akhirnya dengan usaha n penat lelahku sepanjang 3 thn kat uitm sabah aku berjaya tamatkn dgn jayanya tanpa sebarang mslh..

skg need to think 4 the future..
so aku kena cincau lu utk fikirkan masa depan aku..
g pun aku da ketandusan ayat..
need to go 4 now..

tata titu titi...




Old post | New post