ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; memories never fade away
2/10/13 | 12:49 AM | 0 Like purple like me
hai..tetiba hati ni macam mau berjiwang pulak...
ekceli aku mau customize blog ku tapi mood ku macam blur pulak..
jadi on dulu mood jiwang ni...
lama pulak rasanya x berjiwang jiwung gitu...hehe

memori...ada apa ngan memori??
maybe ada memori manis atau maybe ada yg pahit utk dikenang..
aku sekarang ni dalam mengenang memori cinta lalu ku...
ekceli one of my friends ni ada beli perfume utk di kasi sama kekasih hatinya
so suddenly aku teringat balik saat aku bercinta dulu masa aku beli perfume utk b'day si dia...
rasa happy ja bila si dia terima hadiah pemberianku..hehe

tapi tu citer dulu la kan...
mana mungkin semua tu boleh berlaku lagi...
banyak sangat memori pahit manis bersama si dia yg tak mampu di lupa...
sampai ada masanya aku senyum sendiri pastu nangis pulak...haha
lucu pulak rasanya...
walaupun kadang kala rasa rindu tu ada tapi tahan saja la kan...
aku admit jua la rasa cinta tu masih ada tapi kenalah move on kan..
tak mungkin la boleh bersatu lagi...

maybe ada yg nampak aku ok suda sekarang
tapi hati ni masih lagi mcm dulu..
nda tau la bila boleh pulih...
tggu di pinang la kali baru ok...haha
kalaula ada kan...

so sekarang doakan yg terbaik saja utk si dia
amin...hehe
until then...Assalammualaikum...

p/s: sampai ke hari ni aku terfikir adaka si dia masih pakai brg2 pemberianku?...hmmm...hanya si dia dan Tuhan saja yg tau...


Old post | New post