ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; perfect waiting...
2/5/13 | 9:13 PM | 0 Like purple like me
so I manage to update my lovely lonely blog this time...phew...!
di sebabkn masa ku skg x menentu freenya ditambah g dgn line yg hampeh membuatkan aku x update apa2..
yelah skg da degree so masa tu sangat2 berharga lebih2 g ngan assignment, test, kuiz, presentation...
Alhamdulillah la aku dapat gak mengharungi 1st semester ni ngan jayanya...
dan apa yg buat aku bangga sangat2 bila mana aku dengan jayanya berjaya menggenggam segulung sijil diploma...!
well...itu cerita lama tapi apa salahnya kn hehe

skrg ni cuti sem ekceli
jd hepi tahap dewa dewi la kali kwn2 ku
maybe ada yg cuti2 Malaysia ngan family,
ada yg duduk kat uma ja menambahkan lemak haha...gurau je ya
and maybe ada yg menambah rezeki cari duit ngan keja...like me!

hah...aku ni orang yg berjiwa mata duitan...
haha...maybe ada yg penah baca pasal post ku sebelum ni pasal aku keja kat KFC tu...
ekceli aku still keja tapi terhad la masa keja ku...
yelah...mana study g...so bila dah study ni aku dapat keja weekends ja...
tapi its ok la ada gak duit belanja tiap bulan kan...
so x payah nak harap duit parents gitu...

malangnya menjelang exam tempoh hari aku terpaksa stop sementara utk fokus ngan study...
dan lebih mengharukan bila sampai skrg aku x turun keja...hihi
well, its not that I don't like my work...
cuma skrg aku terikat ngan kontrak IDS atau fullnya Institute Development Sabah yg mana aku kena journey  ke banyak tempat utk buat research...
banyak tanya orang and banyak masuk kg...
and now I'm in here...! Tawau! hehe
well dah lama aku kat sini dan aku kena ada disini selama 30 hari...

ok aku admit la aku rindu family aku tapi mau wat camna...
demi experience aku sanggup...hihi
jadi skrg aku mau rehatkan badan dulu sebab seharian kaki melangkah menjelajah seluruh Tawau ni...
hihi...minta maaf gak la no pic diselitkan sebab aku tumpang kwn punye kamera je...
x sempat mau bawa kamera sendiri...huuhu...

till then...Assalammualaikum...


Old post | New post