ℱfacebook

â‚®twitter

ℱfanfiction

â‚®tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; marvelous march
3/28/13 | 9:25 PM | 0 Like purple like me

hai...ehehe...
lamanya x update...
erm...biasala...keadaan x mengizinkan utk aku update blog ni...
tapi kalau FB, Twitter & Instagram jgn ckp la...
pasti akan update punya...wahahaha...
tapi skg ni pn aku jarang gak update apa2...
yalah...da masuk sem 4 degree ni banyakla kesibukan yg melanda...
banyak projek, assignment & segala macam kesibukan g yg datang menimpa macam air hujan...
walau apa pn...aku tetap maintain smile...cewah...ahahaha
erm ada gak aku on9 ekceli tapi on9 utk hal berkaitan study ja la...
mau lebih2 x ble pla...camna gak mau lebih2, line broadband aku ni ngada2 btl...
dlm rumah x mau pla ada line, bila da kluar baru mau muncul...erghh!!!

anyway, x mau la citer panjang lebar tinggi rendah...
back to the basic...
bln march ni sangat2 wat aku gembira tahap heaven gitu...ehehe
sebab bln ni...jeng! dengan rasminya aku menjadi makcik buat kali kedua!
woot!woot!
HAPPY...!!! Y(^^)Y
my second sister selamat delivered baby boy tarikh 19/03/13...wee~~
pastu lagi happy bila that date is actually my dad punya birthday...!!!
so, double the fun la...hihi
but sadly that baby is sick...wuwuwu...TT_TT
baru ja brapa hari lahir da masuk hospital sbb 'kuning' dia tinggi...
aku sedih sangat...wuwuwu...hopefully his fine...aamiinn...

pastu on 22/03/13...aku for the 1st time ever ambil computer test...
well test utk lesen ekceli...
sangat2 nervous ok sbb pegi ceramah haritu penceramah tu ckp byk org fail byk kali test tu...
so aku pn rajin la wat contoh soalan yg ada dlm buku yg dikasi...
mau x gila aku jwb soalan yg ada 500 semuanya tu...
maka yg dlm test nanti 50 soalan ja...ergh!!!
trouble...trouble...trouble...
tapi demi mau lulus dlm 1st try aku kuatkn gak semangat jwb semua...
dan hasilnya...perghhh...!!!
LULUS...!!! ahahaha...double happy this month...!!!
markah lulus 42/50 tapi dengan bangganya aku dapat 48/50...!!! wohoo~~
ok chop! ini baru test...blm g masuk seat driver...
ntah2 x bejalan tu keta...oh my english...!
takutnya aku...harap2 aku ok...aamiin...hiihii

ok itu saja yg aku mau citer buat masa ni...
nanti akan citer g...
till then...Assalammualaikum...^^


Old post | New post